Friday, March 6, 2009

很应景得一首歌

【你的恩典夠我用的】
詩集:黃國倫03‧帶領我,8
詞、曲:黃國倫


我的恩典夠你用的,我的恩典夠你用的,
因為我的能力,是在人的軟弱上,顯得完全,顯得完全,

你的恩典夠我用的,你的恩典夠我用的,
因為主的能力,是在人的軟弱上,顯得完全,顯得完全,

所以我要單單誇我的軟弱,好叫基督的能力覆庇我,
何時我軟弱,何時我就得剛強,喔!主的恩手,永不離開我。

1 comment:

Marlene Lo said...

Reminded me of 3 bible verses to share with you :)

Be still, and know that I am God. —Psalm 46:10

for He Himself has said, I will never leave, nor will I ever forsake you. Hebrews 13:5

and my favourite bible verse:-

Do not fear, for I am with you; Do not anxiously look about you, for I am your God. I will strengthen you, surely I will help you, Surely I will uphold you with My righteous right hand.' Isaiah 41:10