Thursday, April 23, 2009

我要学会放手

累了
休息一会吧

马太福音11:28 凡劳苦担重担的人,可以到我这里来,我就使你们得安息。

感谢主看到我的需要
安排了很多休息的机会给我
(谢谢加油老师的安排,也谢谢雪筠老师的诚意邀请)
安排了明天去潜水
这应该是第五次去潜水了
希望能可以和阿爸天父好好的沟通
我需要灵感
我的灵需要更新

那些还没潜过水的朋友
快快去学
海底世界真的太美了

第一次潜水的照片
地点:热浪岛







也要谢谢那些常常来我的部落格‘坐坐’的朋友
谢谢你们的鼓励
也谢谢你们的关心
那些默默在关心的
希望也能和你们在文笔上有更多的互动和交流
(太爱部落格了,既让能让北京,澳洲,杜百和其他国家的朋友继续联系)

[在找民宏的放手,太好听了]-有谁有它的歌词?

到处去骂人的振辉老师要休息了。

6 comments:

||αн yuиɢ || said...

阿辉gor !!

你就好好的休息吧!!尽情地放松你自己!!过去的事就让他过去!事情会好转的!!哈哈!!

不管怎样,加油!总有一天,经过你细心的摸索,一定能找到管好 “羊群” 的方法!!

让我们等着你把羊群带到高峰的那天吧!!

加油!!

xIaÕ^Ĥüī said...

how can this happened to me,kor?you know what?I had wrote a long comment to you and I thought that I am the 1st one,But but but *sob sob* your ah yung faster than me.And and I lost my comment out of sudden.KIASU XH..hahah..GO GO GO..CUTI-CUTI MALAYSIA!!go and have a good rest and refresh your mind,and stop messaging while on holiday ah..Caught Ya!!you wont..heheh..jia you jia you..wooo..lup you long time ago

Marlene Lo said...

Wooo.. 因为打是爱,骂是疼,所以你爱骂小孩,对吗?Woooo :( 我也要学diving :( 如果会diving, 就可以看到3/4 的世界了 :)

Enjoy diving ya :)

ZJiE91 said...

张大哥,
你要学会放松, 不要放手.
不要放弃! 船到桥头自然直.

Unknown said...

aiyer, macam very enjoy oh.. pity me lor, no money to go..sad..

Anonymous said...

Scuba diving - something that can be a dream for many. Nonethelss, it is not very difficult, if you really want to it.

I think Malaysia waters has some of the best diving spots that are comparable to other places around the world.

Those are very nice photos!