Friday, April 24, 2009

写给叶凯顺

认识你比其他的来的晚
不过我喜欢和你的互动
你受教

我说过蜡笔小新怎么会有可能变柯南
蜡笔小新-不认真,blur blur又好色,
柯南-观察力好,认真又engtao

不过很多人都说你是柯南

我相信人家看到的是你的细心和认真
我说过要是一个人看得起你,可能是那个人的个人眼光
不过一群人看得起你的话,那是你真的有本事

我对你有期望。。。。

1。学会说不
2。对功课认真
3。找好朋友陪你读书
4。认真思考你的信仰,好好的成为一个基督徒
5。寻梦

我也期待蜡笔小新变柯南

会为你祷告,加油!

5 comments:

Marlene Lo said...

凯顺! 凯顺! 凯顺! 凯顺!

王子与公主咖啡屋 said...

why khai soon so many times. where are u now?

Marlene Lo said...

Shout ks like a supporter ma :) I'm at lijiang, going to shangrilla tomorrow :) now resting at a cafe under 'jade dragon snow mountain' writing postcards while liateningvto amy fujita's songs :) This place is very nice jb :) met some new friends too :) update your blog ya :p

Marlene Lo said...

* listening to

Sl3epYbOnG said...

柯南!万岁!柯南!万岁!
凯顺!加油!凯顺!加油!