Friday, April 24, 2009

写给蔡荣幸

昨晚说在找题材来夸你。。。因为你真的有在努力和进步

记得我在coco挑战你的事项吗

我说
你要有知心朋友
-你还真的找到。还要一起升学。不管能不能。至少你有偿试
-不仅是有知心的朋友,还有很好的补习老师

我说
你要花时间读书
-这个不用说啦。我觉得你已经是个补习王子了

我说
你今年一定会谈恋爱
-还讲什么不会啦

我说
你要花时间运动
-常常打羽球,还弄伤脚,不知道对手是谁,应该很厉害吧

我说
你要学会爱人
-还不错啦。会送卡。 还会跟人暧昧

你虽然还是很嚣张,天天讲自己是神

不过我看到你的努力,你有在尝试,在为功课打拚

单单凭你的意志力,就知道你可以在生活上走得很远


不过要是同时在品格上也有超练的话,那会更好,让你成为更完全的男人!

3 comments:

CRS said...

a perfect man have nothing to complain with,i am the example!

王子与公主咖啡屋 said...

ya perfect man with imperfect english. u only see the good things i say har. the bad things u dont care la. challenge people to play badminton then kalah teruk. say wont pak tow-pak tow la. Also, not sure how is ur business plan.

correction
a perfect man have [has] nothing to complain with [about],i am the example [example of what?marina's style]!

hahahahah...crs, long way la (read more read more)

CRS said...

haha.i am the one change mine plan owes.and i love that decide